پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251233
مردم گول افراد سودجو را نخورند/ رسانه ها آگاه سازي کنند
تاریخ انتشار : 1400/11/17
نمایش : 1123
عبدالرضا علي محمدي دادستان عمومي و انقلاب چهارمحال و بختياري گفت: عده اي قصد بردن مال مردم را دارند و ما معمولا با انبوهي از اينگونه پرونده ها مواجه هستيم، مردم نبايد گول افراد سودجو را بخورند و سرمايه خود را در اختيار افراد سودجو قرار ندهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ عبدالرضا علي محمدي دادستان عمومي و انقلاب چهارمحال و بختياري  در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان چهارمحال و بختياري از مهم ترين اقداماتي است که انجام داده ايم .
 
وي با اشاره به اينکه برخوردهاي جدي در راستاي پرونده هاي مفاسد اقتصادي صورت گرفته است تصريح کرد: پرونده هايي که بدست ما مي رسد به طور کامل بررسي و در راستاي حل آن تلاش مي شود.
 
علي محمدي  با اشاره به اينکه در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح استان کارهاي خوبي صورت گرفته است عنوان کرد: اين استان در سطح کشور در راستاي مبارزه با مواد مخدر حرف براي گفتن دارد، هرچند مطلوب نيست اما نسبت به استان هاي ديگر اقدامات شايسته اي را انجام داده است.
 
علي محمدي ادامه داد: ملاقات هاي مردمي هر هفته صورت مي گيرد و مشکلات آن ها بررسي مي شود،در روزهاي ملاقات عمومي ۱۸۰ نفر مراجعه کننده وجود دارد.
 
وي اذعان داشت: در بحث امور زندانيان دو مشکل وجود دارد يکي خود زندانيان و يکي خانواده آن هاست، در بحث مرخصي ها و کاهش جمعيت زندانيان با مشکلات مواجه هستيم .
 
علي محمدي با اشاره به اينکه حجم زندان هاي ما محدود است که اين موضوع کار را براي ما مشکل کرده است گفت: در تلاش هستيم که کيفر را کاهش دهيم.
 
وي بيان داشت: در سال دو نوبت از حوزه هاي قضايي سرکشي صورت مي گيرد، بازرسي ها به صورت نوبه اي انجام مي شود و در تلاش هستيم که مشکلات آن ها به حداقل برسد.
 
علي محمدي در ادامه افزود: بازرسي از مراکز بهزيستي، کلانتري ها، دستگاه ها، پليس امنيتي و .... توسط ماموين ما صورت مي گيرد.
 
وي در بخش ديگر از صحبت هاي خود به سرمايه گذاري که مردم انجام مي دهند اشاره کرد و گفت: عده اي قصد بردن مال مردم را دارند و ما معمولا با انبوهي از اينگونه پرونده ها مواجه هستيم، مردم نبايد گول افراد سودجو را بخورند و سرمايه خود را در اختيار افراد سودجو قرار ندهند.
 
علي محمدي با تاکيد بر اينکه بايد آگاه سازي صورت گيرد گفت: چندي پيش يک شرکت، قالي را که ۲۰ ميليون تومان قيمت داشت را ۴۰ ميليون تومان معامله کرد اما پولي به بافندگان نداد و همين باعث شد مردم با مشکل مواجه شوند.
 
وي در پايان گفت: هر قاضي يک ميزان پرونده را مي تواند بررسي کند، برخي از کارمندان ما  به خاطر حجم پرونده ها  از لحاظ روحي و رواني دچار مشکل شده اند که بايد اين موضوع نيز ديده شود.
 
انتهاي پيام/ ۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html